X
تبلیغات
یـونـــــجـه زار - ریاضی پنجم

یـونـــــجـه زار

ریاضی پنجم

سلام دوستان

این پست ویژه ی اساتید و معلمان دلسوز کلاس پنجمیهاست !

" راستش به یه علامت سوال رسیدم که نیاز به حل! داره ، خلاصه بگم :

توی صفحه ی پنج کتاب ؛ به فراگیران آموزش داده میشه که  یک قسمت از چند قسمت ِ یک شکل را از راه ضرب و تقسیم پیدا کنند ، کمی جلوتر به دانش آموزان نسبت و تناسب آموزش داده میشه و دوباره همین هدف توی سوال ها دنبال میشه ؛ انتهای کتاب باز همین هدف آموزشی تکرار میشه و از راه ضرب کسرها به جواب میرسند ،سوال بنده اینه که کدوم راه برای رسیدن به جواب صحیح تره ؟ به چند استاد مجرب و سایت و کتاب راهنمای تدریس مراجعه کردم اما به جواب نرسیدم .

اگر هدف ما "یاددهی - یادگیری" موفق و مستمر و بادوامه پس چرا گاهی تو پاسخ نامه برای راه حل دانش آموز بارم میزاریم و فقط یک راه رو میپذیریم (مثلا زمانی که تو قسمت تناسب هستیم قاعدتا انتظار داریم پاسخ از جدول بدست اومده باشه )
مثال : 3/8 عدد 24 رابدست آورید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت 1391ساعت 20:43  توسط آذربانو  |